سلام
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

یم ملی فوتبال ایران روز گذشته با کسب سومین برد خود در دور مقدماتی جام ملت‌های آسیا به عنوان صدرنشین به دور دوم صعود کرد.

پس از این اتفاق سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال با انتشار عکسی در کنار قوچان نژاد، حقیقی و دژاگه نوشت: ما بچه های ایرانیم و ایرانی می‌مانیم.

پیام غرور انگیز سردار آزمون به ایرانی ها + عکس

 

تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای برگزاری دیدار روز پنجشنبه برابر قطر آماده می کند، روز سه شنبه نیز تمریناتش را زیر نظر کارلوس کی روش پیگیری کرد. این تمرین در شرایطی برگزار شد که تعدادی از هواداران تیم ملی که برای تماشای تمرین حضور پیدا کرده بودند پشت در ماندند.
 
در پایان تمرین اما کارلوس کی روش آنها را غافلگیر کرد و به همراه رضا قوچان نژاد و علیرضا حقیقی بین آنها رفت و دقایقی به دادن امضا و گرفتن عکس مشغول شدند. اما این پایان کار نبود و سرمربی تیم ملی در ادامه سورپرایزی که برای هواداران تیم ملی داشت آنها را در گروه های پنج نفره به داخل اتوبوس تیم ملی فرستاد.
 
علاقمندان به فوتبال که از این کار غافلگیر شده بودند و کاملا خوشحال به نظر می رسیدند، با حضور در اتوبوس حامل بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با آنها عکس یادگاری گرفتند و پیراهن هایی را که در اختیار داشتند برای امضا به ملی پوشان دادند.

 

چه شانسی دارن مردم 

 

آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری در انتظار تولد فرزند نخست شان هستند و دو سه ماه دیگر پدر می شوند و از این رو روزی چند مرتبه با همسر و اعضای خانواده شان تماس می گیرند تا خیال شان راحت شود.


 
البته دلتنگی های اشکان دژاگه و جواد نکونام و هاشم بیگ زاده برای فرزندان شان هم از سوژه های اردوی تیم ملی است و این پدران ملی پوش دائما در حال صحبت کردن از وضعیت و شیرین کاری های فرزندشان هستند و به هر بهانه ای یادی از آنها می کنند.

 

آخی

هیما آخرین فرزند علی کریمی را در آغوش برادر بزرگش می‌بینید.

 دختر زیبای علی کریمی در آغوش برادر بزرگش

عزیزم

 

در صفحه اینستاگرام روزنامه خبر ورزشی عکسی منتشر کرده که نشان می دهد چند هوادار تیم ملی پس از پایان مسابقه ایران - امارات، زباله های ورزشگاه سانکروپ را جمع کرده اند.

 

حرکت قابل تحسین هواداران با فرهنگ ایرانی در استرالیا+ عکس

به به 

 

مهدی طارمی (راست) را در کنار حسین سلیمانی بازیگر و یوسف کرمی هنرمند مشاهده می‌کنید. مهاجم پرسپولیس طرز نشان دادن عدد شش را به آنها یاد می‌دهد!

وقتی مهاجم پرسپولیس به هنرمندان کری‌خواندن یاد می‌دهد!+عکس

 

6666666

 

مهناز افشار در صفحه اجتماعی خود با قرار دادن تصویر ملی پوشان نوشت:

 

این سرزمین و این خاک و همه ما، ایران و ایرانی‌ در همه جای دنیا این روزها با شما حال و هوای بهتری داریم و پرافتخار هستیم. تیم خسته نباشید. تبریک

 

پیام ویژه مهناز افشار به ملی پوشان ایرانی بعد از برد امارات +عکس

 

 

تا آپ بعدی بای

 

 



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 975
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: